Jak wzmocnić swoją odporność przed grypą czy koronawirusem.

Zaktualizowano: 17 maj 2020



Gdy nie ma lekarstwa ani szczepionki najlepiej mieć silny układ immunologiczny gotowy do walki.


Ale jak to zrobić?

Jeść sałatę, zdrowe tłuszcze, dobrej jakości białko, trochę złożonych węglowodanów - prawdziwe nieprzetworzone jedzenie - i będzie super!


No dobra, ale jak nie jem sałaty i reszty, albo mam wyjątkowo słaby organizm?

Proponuje kilka supli z górnej półki, które pomogą wyrównać niedobory, o które już tylko trzeba będzie dbać poźniej dietą, czyli i tak trzeba zaprzyjaźnić się z zieleniną :)


W kontekście składu odpornościowego:

1. Probiotyki lub colostrum

Ponieważ zdrowe jelita to silny układ odpornościowy, a to tam zaczyna się zdrowie. Wiec szczególnie osoby, które robią mnij niż jedną kupę dziennie, polecam uzupełnić swoje jelita szczepami:

B. lactis L. acidophilus L. paracasei L. rhamnosus

a następnie tylko dbać o to, by dostarczać bakteriom prebiotyki - czyli pożywienie dla flory.


2. Wit A - oprócz swoich ważnych funkcji związanych z układem widzenia, wit A chroni nabłonek układu oddechowego przed drobnoustrojami, wzmacnia układ odpornościowy, zapobiega zakażeniom,  pomaga zwalczać bakterie i wirusy!

3. B comlex - czyli produkty niezbędne do prawidłowego porcesu erytopoezy oraz leukopoezy czyli procesu powstawania krwinek. Wiec jezeli ktoś z was ma stale niska hemoglobine, bardzo bardzo polecam!

4. Wit C - zwiększa aktywnosc krwinek oraz interferonu, przez co jest stosowana jako czynnik zapobiegajacy infekcją dróg oddechowych! Skraca i łagodzi objawy.

5. Wit D - reguluje produkcję białych krwinek ktore zwalczają wirusy, bakterie i grzyby! Jest ona niezbędna do aktywacji limfocytów T, bez odpowiedniego stężenia wit D w organizmie limfocyty nie mogą skutecznie funkcjonować.

6. Wit E - kolejny przeciwutleniacz, poprawia działanie układu odpornościowego



7. Cynk - uczestniczy praktycznie we wszyskich aspektach działania układu Immunologicznego, oprócz grasicy. Uczestniczy w produkcji i aktywacji białych krwinek. Cynk posida również bezposrednie własciwości antywirusowe!




8. Koeznym Q10 - niezbędny składnik mitochondriów czyli komórek odpowiedzialnych za produkcję energii. Mitochondria to takie elektrownie, które są jak świece samochodu… bez iskry zapłonowej samochód nie odpali, tak organizm nie może funkcjonować bez CoQ10. Koenzym wspomaga pracę układu immunologicznego, zmniejszając objawy niektórych chorób o 50%! Tkanki i komórki uczestniczące w funkcjonowaniu układu odpornościowego są w wysoko zależne od energii. Dodatkowo suplementacja CoQ10 wspomaga odchudzanie i metabolizm glukozy, a sportowcy mogą wzmacniać swoją wydolność aerobową i siłę mięśni.


9. ALA (Kwas alfa liponowy) - silny przeciwutleniacz zapobiegający i niwelujący szkody spowodowane przez wolne rodniki. Wspiera komórki macierzyste. Pobudza je do podziału i różnicowania.




10. Beta 1,3 Glukan - pobudza układu odpornościowego i aktywuje jego komórki. Ma ogromny wpływ we wszystkich przypadkach obciążających nasz system immunologiczny. Jest to najbardziej istotne w przypadku chorób infekcyjnych. Betaglukany są zdolne do stymulowania odporności organizmu przeciw różnym infekcjom wywołanym przez bakterie, grzyby, wirusy, pasożyty. Jak to się dzieje? Na komórkach układu

odpornościowego, są specyficzne receptory, które aktywują betaglukany. Głównie aktywowane są makrofagi, których zadaniem w układzie odpornościowym jest niszczenie czynników chorobotwórczych i komórek obcych dla organizmu.






Polecam suplementy najwyższe jakościowo, z certyfikatem. Powstające z najczystszych surowców roślinnych, w szklanych butelkach chroniących przed słońcem, powietrzem i wilgocią.


Nie wiesz jak wybrać dobry suplement?

Zajrzyj do Supremium, gdzie farmaceuci doradzą Ci, który produkt będzie dla Ciebie najlepszy.

https://www.supremium.com.pl


Nie jesteś z Wrocławia, napisz do mnie. Pomogę dobrać suplementację wraz zamówieniem przez internet :)

11 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie